Torsdag 3/12-09

Jaha då var det torsdag!
Och man åkte tåg med Syster i morse hon ska till sin LILLA pojkvänn :P
Mysigt med lite sälskap!

Nu sitter man i skolan och har matte i 3 timmar! otroligt seeeegt!!
Fast nu slutar man om 30 min och jag har inte gjrot ett piss kan ja säga!!
Hahah det känns possitivt jag som sattsar på mvg i matte :S men men har man denna läraren så vad ska man säga liksom :S
Har lunch i 3 timmar nu coh det är inte skönt kan ja säga, fett seeegt!!!! men men!
Har idrott sen och efter det blir det hem och rida pollen, han fick vila igår coh det tror jag han tyckte var redigt sköönt :)
Ikväll blir det hårdpass köra igenomhonom mycket :D <33
Puss på han!!!

Måste säga att jag har rätt mcyket bevakare för att vara mig men ingen lämnar någon kommentar det tycker jag e jätte tråkigt!! varför inte bara säga nått när man ändå e inne! då blir det mycket roligare att blogga :D:D


Kram/ Granathen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0