Torsdag 17 december 2009

Dagarna av detta året börjar lida emot sitt slut. Och jag måste säga det att 2009 har varit ett jävligt bra år. Började skit som alla år, mitten var helt jävla underbart, och efter det så var det skit som faan och året var helt fuckt up. Sen nu leker livet och året e perfekt nu :), så måste säga att över lag så har året varit grymt bra :)

Man har fått många många minnen detta året :)
Mycket som man aldrig kommer att glömma
Mycket jag aldrig ångrar.
Mycket jag önskar att jag gjort bättre!
Mycket jag önskat att jag kunde uppleva igen.
Mycket som gjort mitt liv värt att leva.
Mycket jag lika väl skulle kunnat skippat!

Men men nu e det gjort och nu kommer det ett nytt år!
Och jag har två nyårslöften, det första är att jag ska gå ner 10 kg. :)
Och det andra är att detta året ska bli bättre en det som var. 2010 ska bli bättre en någonsin!
I'm SINGEL och livet leker. Blond bitch i sina bästa år :D

Hehehehe nu jävlar!!!


Kan säga att det är torsdag idag och Rebecca sitter i skolan och ska ha 3 timmars matte, och allvarligt så orkar jag inte göra något. För det e ju sista mattelektionen för året! :)
Har idrott sen och då ska vi ha jullekar!! :) hahahaha mobbat men soft! :D


Och känner att nu måste jag snart få besked det börjar de ihop sig och de e bara två dagar kvar i skolan!!!!!!! :D
hiihihi nervöst men spännande :D


Aja igår red jag grisen, :) hade 3 travbommmar och 4 galoppbommar :D och Gunnar var pigg som faaan :D det va rööligt tyckte han! :)
Idag vet jag inte redigt vad ja ska göra med han!!! fårse om de blir lite dressyr eller skogen :) MYYYS :D


Hoppas alla får en bra vinterdag med ca 8 minus grader xD hahaha

Puss// Granathen^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0