Onsdag 23/12

Jahaa då e kl halv 11 :D och om 1 ½ timme e de julafton, helt sjukt :D:P men fett najs!!!

Jag har varit och ridit min grist och sötaste Linn var med mig <333 puss på henne!

Nu e man hemma och julklapparna e inslagna och julgranen omringade av alla klappar, så himla mysigt är det. Nu väntar man på att man ska färga te håret lite grann så de e fint tills imon.  Sen ska man sova lite oxå. Sen e de bara upp och hoppa i morgon bitti. För sen kommer mormor och  morbror och kusin vitamin och ska äta massa massa god mat och öppna paket och självklart kolla på kalle anka :D
Mycket mysigt!

IMon ska man inte vara hemma på kvällen utan man ska ut på stan och träffa en massa underbara vänner, det ska bli rööligt :D

Julmusiken gör en så himla lugn, känslosam och glad. Det är så myisgt sitter i mitt nystädade rum med minst 20 ljus runt om kring mig tända. Helt underbart!

Hästen har varit sjuk haft kolik, usch mycket läskigt, men det gick snabbt över och nu e han piggare en någonsin. Matte Celine var hemma måndag tisdag och skulle rida han, måndagen hade han tappat en sko så då hade hon nog bara ridit igenom honom lite, sen på tisdagmorgonen fick vi åka ut till han för då hade han kolikanfall :S, stackars häst och stackars Celine när hon ska komma hem och träffa sin häst så mår ahn som sämst! konstig pick e han!

Fick även en otroligt god fransk choklad av Celine tack tack den var mycket mycket gooood :D hihihi

Nu har jag nog inte så mycket mer att skriva, tror jag.
Hoppas alla får en redigt bra jul, och mycket kort lärdet komma det ska jag lova er!

GOD JUL PÅ ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR (även de som e lite mindra underbara)
GOD JUL!!!!

Kram Granathen ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0