Onsdag 2/12-09

Jahaa då var det onsdag och det betyder 3 timmars svenska :S Uschusch!

Men det går nog jävligt fort ändå :)
För slutar ju vid 11 så de blir nog bra :D

Måste bara säga att just nu mår jag jävligt bra :)
Nästan aldrig mått såhär bra :D
Vänner som jag bara älskar så otroligt mycket, de står mig otroligt nära!
Helgerna den sista tiden har varit toppen :D
Och denna helgen blir förhoppningsvist lika bra!


Aja red pollen ett hårt dressyrpass igårkväll och det gick super bra! han var jätte fiin :D <33 älskar verkligen honom, hur ska ja kunna lämna tillbaka  honom i juni! :S kommer bli så jävla ledsen och rörd,!!!

Men men idag ska ja ut till ahn fårse om jag rider dressyr eller ifall det blir skogen!
Han har gått jävligt slappt nu de ssita dagarna så då behöver han lite genomkörare, men men ibland e de ju roligt att dra ut i skogen och busa :D hehehehe

Min dag kommer bli bra, hoppas din blir lika bra :D

// Granathen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0