Måndag 14 December!

JAhaa då har man varit i skolan idag som vanligt!
Hade köket idag och det var tråkigtas någonsin!
Städat hela dagen :(:(:(:(:(
Men slutade halv 2 så rätt najs varre ändå :)
HAhahaa
Nu känner jag mig sjukt dukrig oxå har pluggat fixat Power pointen te redovisningen imon och så :D duktig Rebecca:D hehehee
MEn hann tyvärr inte rida grisen så mamma är och gör det nu :) tack mamma :D

Imon blir det skola igen som vanligt fyfaan pallar knappt denna veckan och stör mig som faan på vissa och vissa saker!! får damp!!

Hoppas kvinnan hör av sig i veckan med :D

Kan säga att helgen var asaröölig ;D tack alla männsiskor som umgicks med mig :D Lucia cup och lucia på stan, ingen missade mig i tidningen heller hoppas jag :D ahhahahaha

Puss o kram // Granathen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0