Fredag 18 December

Jahaa då var det äntligen FREEEDAG!!!!
Efterlängtat och det är näst sista dagen i skolan :P
Och har man gjort klart allt så får man gå hem, så om jag e redigt duktig hinner ja med 12,01 tåget :D:D:D:D hihihihihi hoppas.
Då hinnner jag rida och så hinner ja träffa lite vänner :D

Men ikväll blir de ingen sen kväll för imorgon ska man upp tidigt typ 6 fast de e inte tidigare en vad ja brukar gå upp iaf. Jag har stallet med mamma och gissa om vi måste slita hårt eller vad!!!
Fyfaaan vad segt!! :(
Aja vi klarar la ut det, vore toppen om någon hade lust att hjälpa te lite!! :P

Hihiihh hoppas alla får en redigt bra helg!!

Puss// Granathen ^^



Kommer bli redigt jobbigt! :'(

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag tog sovmorgon istället för att hjälpa er i stallet. Ha en bra helg själv. KRAM!

2009-12-19 @ 10:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0