Fredag 11 December!

Jahaa då var det fredag och en mycket efterlängtad fredag :D:D:D:D
Och när jag kollar efter e det en hel vecka sedan jag skrev här sist, det är rätt illa måste jag säga. Mer uppdatering nu :)
Kan ju berätta lite vad som har hänt i veckan!
Helgen var rätt bra faktist!!!
Varit med Ebba hela den helgen och det var mycket roligt :):):) <333
Hände även en massa andra saker som var både roliga och andra saker som man ångrar och fått lida för.! men men gjort är ju gjort inget man kan ändra på nu.
Har sagt förlåt och jag menar det, men mer kan jag inte göra.
Förlåt!
Efter den helgen som gick sjukt fort förstår inte den bara försvann. Men iaf efter den helgen kom måndagen och då var det bara upp på morgonen trött som faan sätta sig på tåget, börjar kl 08,00 så det vanliga tåget som går 06,12. Aja som vanligt då!!!
När man kommer till skolan e de bara att sätta igång att arbete för den dagen var det julbord. Det var rätt roligt sterssigt men måste säga att jag e bäst på att bära talrikar :D hahahaha tog 12-15 tallrikar på en hand :D asså jag e bäst :D
Slutade kl 21,30 så det var en lång skoldag!

Tisdagen vaknade jag och var hur jävla trött som helst huvudvärk så in i helvete och jag tyckte jag var värd lite ledigt efter den dagen, så stannade hemmma i sängen :) Myyyyys
Satt även på hästen efter att han har varit skadad. Och han e super pigg och busig :) rööligt :D

Onsdag skola som vanligt mellan 08,00-11,00 och de e rätt slappt Cindy och jag fjeskbarn fick gå tidigare :D så kom hem rätt tidigt. :D åkte ut till min lilla gris red ut han :) och ahn var piggelin :D
Efter det var det bara att åka hem och baka Pepparkakor och lussebullar. GÖTTTTTT :D

Torsdag vakna och upp till skolan. Denna dagen har jag vanligtvis Matte och Idrott men slapp båda för lärarna skulle äta julbord och de behövde extra personal. :) klart man ställer upp. SLutade halv 3 :D göttt :D
Åkte hem och ut till min gris :D <3
Red han inne i manegen och han var super fiin :D <3

Nu e de fredag och jag e fett taggad!!!
Vill bara hem nunu nu :)
Hoppar av i stallet påvägen hem och borstar av min gris ger han lite mat och sen drar jag hem. Han får stå idag, kan han behöva :D <3
För sen bär det av hem och duscha osv. För ikväll blir det stan med Ebba :D Pizza och Luciacup :D JIPPI kommer bli mycket lyckad kväll :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Lördag skulle vara klubbdressyr men pallar inte vara med så de skiter jag i, Rider min gris ist och sen ska vi fira min syster som fyller år på söndag. Mormor kommer och det blir lite god mat och så vidare :)

Söndag blir det att åka te stallet och rida lucia på stan, det e rätt rööligt men fucking kallt :P hehehehe


Hoppas alla får en redig bra helg :D för de kommer jag att ha :D <333

Puss o kram // Granathen ^^



Foto av : Lovisa Granath

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Oj va duktig du är! Första gången du skrev dit mitt namn under ett kort ;)

2009-12-11 @ 11:43:50
URL: http://lovejsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0