FÖRELDRAR E DUMMA I HUVUDET!

Fyfaaan vad jag hatar mina föreldrar, de förstår ju tamefaan ingenting!!!
Asså varför kan de aldrig släppa taget lite, Varför får jag aldrig ha roligt hos andra, hos nytt folk!!!!
Förstår mig asså alvarligt inte på de, alla andra gör vad faan de vill, jag e 16 år får inte åka till folk som inte mina föreldrar känner utan och innan!! HELT JÄVLA CPCPCPCPCP...

Jag har aldrig gjort något dumt, har aldrig hamnat i trubbel,!!! Men ändå får man inte chansen!!!
Helt jävla cp, jag får vara ute på stan hur mycket jag vill, och där har de ju ingen koll på mig, inte för att jag gör något men ändå, bara för att ja ska iväg så får jag inte helt jävla störda i hela huvudet!!


Asså har så jävla lust att bara dar ut på stan supa skallen av mig!!! För vafaaan de tror ju inte att jag inte kan sköta mig, trots att jag alltid har gjort det!!!

Pappa har själv varit 16 år och han var tamefaan ute jämt och nu kan han inte ens ge mig chansen!!!!!! :S



Fyfaaan säger jag bara, ja ska faan trotsa mot allt så de får se hur alla andra föreldrar har det!!!!!!
Tänker aldrig bli som min syster iaf och det har jag aldrig varit heller, jag e inte söt snäll och pappas lilla ängel!!! Jag gör vad faan jag vill!!!

Och det ska de allt få se!!!!!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha Becca då ;P

Det är bra att du sköter dig för då litar dom på dig. Gör du något nu bara för att reta dom kommer du definitivt inte få åka iväg (:

2009-12-04 @ 12:20:29
URL: http://johannawahlberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0