Måndag 13 April

I lördags var det 2 månader kvar tills vi slutar 9:an två månader kvar tills jag sätter min sista fot på prästängsskolan, två månader kvar tills jag får sätta mig i bilen och köra, två månader kvar tills tårar kommer rinna två månader kvar tills allt är över! två månader kvar tills en underbar sommar börjar, två kvar tills ett nytt äventyr börjar, Två månader kvar tills 11 Juni!



SKOLA :(

Okej! nu har man lite ångers!!!!

Imorgon är det skola imon och jag vill verkligen inte DIIIIT! :(
Det är verkligen inget ställe dit jag går frivilligt, har bara en massa nationella prov, övriga skit prov, läxor, press, vänner som dissar, vänner som kommer, men mest av alllt alla dessa ryckten alla dessa idiotiska personer som inte kan sköta sitt egna liv och skita i andras :S usch usch men det är la bara att bita ihop och kämpa det är ju trotsallt bara en och en halv månad kvar typ! Sen är det en underbar och förvänntansfull sommar som väntar :)

LOVET!

Men men Lovet har gått jävligt fort och jag har faanme inte gjort möe asså!, har mest umgåtts med vänner och tagit det lugnt, välldigt mycket slappande, mys och filmtittande!!!
Har ju även tävlat två dagar och ridit och så vidare :P hehehe

Har ju ridit Tosca och hon är ju förjävla underbar nu är det ju bara lite konditon som fattas så är det ju topp sen :D

Har ridit Sessan med jöö!! först i onsdags på lektion hoppning det gick super :D
Sen i lördags klubbhopnning där det gick lite sämre!! eller det gicka la bra men kunde gått möe bättre, =/, Idag har vi varit iväg i aneby på husarhoppning där det var jätte kul :), Hoppade en förklass på 70 cm xD hahaha och där gick vi nolla :D hehehe STOLT eller vaddå :P hehehe

Efter det tävlade Gudrun henne i 1m och gick nolla i grunden, sen varre bara att upp och hoppa på hästen igen, så då hoppade jag oxå 1m men jaa det gick sämre för mig fick två pet men jag var väldigt nöjd ändån, hon var fin och skötte sig jätte bra :D hon var nog lite trött efter första rundan :P heheh, sen varre bara för Gudrun att hoppa upp igen och hoppa omhoppning där det gick hyffsat jätte bra :D slutade med en 2:a plats :D GRATTIS GRATTIS :D Så det blev en sten tuff dag för Sessitess :D mmen det klarar hon super :D

Imorgon ska vi med Tosca till Persö :D hoppa för Sofie hoppas det går vägen bara :D hehe :P
Hoppas alla har hafft ett underbart lov, jag har iaf hafft det jävligt gött men det kunde ju varit lite längre det är ju inte så att man längtar efter skolan precis :P hehehe

Jag har varit lite seg med att Blogga på ett tag så nu fick ni lite att läsa :P hehehe hoppas detta duger XD heheh

Ha en bra fortsatt vecka/ Granathen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0