23 April

Har verkligen blivit seg på att blogga men men :P hehehe

Denna veckan har varit halv slapp:P

Måndags bara seeg skoladag, var med Simon :)

Tisdag var ännu slappare skoladag var med Simon och red Tosca :D det var skojjsigt mitt i natten hon dampade lite men med tanke på att hon är brunstig så kanske man kan försåt det :P hehehe,

Onsdag denna dagen var lite tuffare :P hehehe Skolan sen hem snabbt ut till stallet för att små hoppa Lagun lite med Matilda och Zebb :D det var kuuligt, så glaad över att ja kommit närmare Matilda igen! hon är en så underbar person asså :D
Efter det var det vårspelsträning med Sessan vid 6, efter det av och sen fixa allt i stallet, sen kom simon så kollade han och Matilda på mig när jag igen red sessan på lekionen vid kl 8! :D Lektionen gick jätte bra :D
Hehehe då var man trött somnade runt 10 igår :D hehehehe



Torsdag IDAG :D hehehe Faan seegaste skolandagen, började vid 8 för att ha nationella Matte prov! som gick jaa ganska dååligt! A-delen gick skit bra men b-delen gick skit dåligt!!! faaan :( FAAN FAAAN FAAAAN.!
Hoppas på ett G men det är ja nästan säker på att jag får!!! jag som ville ha mitt MVG i matte!!!!! FAAAN
Det muntliga i matte gick mycket bättre iaf :D
Efter det bara seeegiga lektioner, typ svenska fysik bioligi språk matte igen!! :( usch säger ja bara torsdagar e seeegast!
Efter skolan drog jag med Simon på stan kollade runt lit han kollade lite kläder :P hehe jag köpte mig även en ny piercing pga att jag tappat den förra :P hahahaha men men nu e de en ny och den är jätte fiiin :D
Hehehe tack för sällskapet Älsk <3
Nu sitter man hemma och ska snart ut till Tosca och rida henne lite :D heheh <333

Detta är min vecka hittills :D hehehe Imon fredag blir det kanske disco :D hehehe man får la hoppas!:P hehe
Lördag och söndag är det tävlingar men ja ska ju själv inte tävla så får la se hur mycket jag är istallet!!

Ha en bra dag och fortsatt vecka/ Granathen ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0