19 April- Söndag

Ojj nu var det verkligen längesen man bloggade, men jag måste erkänna lite.
Jag har verken kamera eller mobil!
Får alltså inga nya bilder att ladda upp :(
Mobilen gick även sönder idag så nu har jag lite smått panik, för jag bor verkligen tsm med min mobil, lever i den!

Klart man kan blogga lite om vad man gör på dagarna men hur kul är det att läsa! så förvänta er inte en massa nya inlägg och en massa fina kort på min blogg nu lite framöver, för det kommer nog inte komma nått på ett tag.
Kankse skriver nårra rader, men inte mera!
Ni får gärna kommentera om ni har nått tips om va man mer kan skriva om så det blir intressant.

Jag har lite att medela iaf!

Fredag 17/4: Började skolan kl: 9.00 då man igentligen hade idrott men skulle ha hand om vernisagen! så slapp både Bild och idrott, det var mina två första lektioner på dagen! och efter lunch var jag ju ledig, för då var det bara att sätta sig på moppen och åka till Persö! TÄVLINGAR :D:D WOHOO

Kom till stallet där man var häst skötare åt Jenny och Helgo :D, hon tävlade både 1m och 1,10m Såg jätte bra ut, Jenny är så duktig så :D Gudrun var med i 1m och då gick hon nolla :D super kuul!
Olle var med fick 5 fel men hon var nöjd och det tycker ja hon ska vara super fiint :), Rebecca var oxå med men vet inte hur det gick tror att hon blev nolla :D
Knoppade även Helgo och han blev jätte fiiin :D stolt hästskötare :D hehehehe

Sen varre bara att dra hem! träffade människor! :)
+ att det är en hel månad med dig idag :D <3 hehehe


Lödag 18/3 : Upp kl 8 för att vara istallet kl 9 stog på banan i 1,10 och 1,20 med Världensbästa Johanna :D hahaha vi hade as kuul och i slutet var vi skit trötta och stog mest och flummade, vi ska stata ett stuteri som ska heta mc donalds :P ahahahahahhahahaha och så kom vi på en massa häst namn :P hehehhe
Det var kul, träffade även Simon Huhtimon hahahaa det har blivit lite förändring där jag, nu e han ju redigt snäll pojk, hahaha xD

Söndag 19/4: SAmma dag som igår upp kl: 8.00 och sen vara istallet kl: 9.00 stog även idag 1,10 och 1,20 med Johanna :P hahahaa

Men idag varre mycket kallare så faan va vi frööös helt sjukt :S kallt som as!
Helgen har varit mycket rolig och jag har verkligen sett mina drömmhästar sånna pollar man skulle göra vad som helst för att få rida! <3 hehehhe helt sjukt vad mycket fina hästar det finns!

Idag fyller även min pappa år :D heheh hela 43 år! Grattis gubben :P:D hhahahaha

Imon blir det skolan igen, USCH vill verkligen inte det, är så sjukt trött och hela mitt ansikte svider pga att det är helt sönder solbrännt sen helgen! och det värsta är att det är helt cpig brännt snätt och ojämt :S:P hahah xD ser ut som ja vet inte vad, men men :P

Hoppas alla har haft en bra helg det har jag iaf :D <333

Ha en bra fortsättning/ Granathen ^^


Kommentarer
Postat av: Johanna

heheheeh ;D

2009-04-20 @ 15:27:19
URL: http://Johannawahlberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0