12 Juli - Stallet, hårfärgning och BIO :D

Idag har Johanna sovit hos mig. Vi vaknade och fick lite brottom, eftersom hennes mamma skulle hämta oss för vidare färd till stallet som varnligt.  Där jag red Heman min lilla plutt <3 Vi gjorde inte så mkt, busade mest i hagen. Det var tänkt att vi skulle måla hinder inför eksjös tävlingar men jag fick förhinder och skulle på Bio på kvällen.



Eftermiddagen kom och jag skulle färga håret.. Vi trodde det skulle bli ett ända stort misstag för färgen räckte knappt och vi fick lite halft panik.. Håret blev blont, gult, orange och ljusbrunt.. Låter säkert jätteilla men det går att leva med ett tag.. Kvällen kom och det var biodags med mormor.. MAMMA MIA den vad jätte bra..  Måste ses ;)
  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0