31 juli - Nu e man laddad :P

Hopp nu har man varit i stallet hela dagen. Fixat med hästen <333
Han har fått ett bad och nu e han super ren. Får väll hoppas att han sköter sig under natten och håller sig ren ;)

Jag har ochså tillbringat lite av kvällen ute vid norra vixen, där vi ahr vårat kräft fiske. Som synd e så ska man tillbringa hela helgen i stallet så de blir tyvärr inget fiskande för mig.. :( men stallet duger för mig såå :D:D:D

Imon blir de en tidig morgon ska till stallet vid kl: 06.00 så de blir la till att gå upp ungefär vid 5 :( :p heheh
Mamma börjar jobba vid halv sju och jag vill inte åka moppe så jag får ta den skjuttsen men de blir bra..
Med tanke på att han ska fixas imon såå behöver jag den tidien.. Ska knoppa och lite så han blir FIN <333
Vid ca halv 9 tiden sitter jag på hästen för framridning då e de nog ganska nervöst banan e svår och hindrerna läskigt.. men vi får la ser hur de går.. Hoppar bara 1 m men de räcker en så länge för oss :D Hopp bäst att gå och sova snart..

Lycka till allihoppa :D Gor natt (bilder under dagen kommer förhoppningsvis :D)

  Heman is the skit <333 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0