25- juli- Minnen- Det bästa från en och sammma MISSE <333333

Idag kollade jag igenom min bilddagbok (rebeccagranath)..
Många minnen lever kvar..Särskilt alla från Misses och min tid här kommer några bilder och minnnen från henne <333Fölningen var lagom in prickad i kalendern.. 10 juni 2007 dagen innann min födelsedag kom lilla krabaten till liv.. Grannen var ute och gick med sin hund och tyckte de varr ett rådjur som låg i hagen men där var lilla Suppe :D Tyvärr var de hon som troligtvis gjorde att Misse blev dålig och svag och därför itne klarade av livet :'(

Minnen från första gången jag hade Misse på persö.. Jag skulle rida privat lektion med Matilda.. Hon hade Belinda och jag hade Misse.. Vi red för Linda.. Hon finns heller inte kvar på persö:(... De gick bra vi hade hoppning vi hoppade itne så högt men Misste tyckte de var jätte kul :D
<33333
Här  rider vi :D <333
Misse och jag <333


Min älskade ponny var alltid på lika gått humör:D


















Nyfiken Som ja vet inte vad:P





Första gången jag satt på misse ingen av oss var rutinerade och hon hade gått på sommarbete i ett år det syns.. Man kan tro att ja med ha det :P






Hon var alltid snäll och lat trodde vi till en
början men konditionen kom och krävandet kom av mig vi båda började arbeta och Misse ville arbeta på andra vilkor och gillade itne riktigt mitt sett så hon stog mer på 2 ben än på 4:a: :P



Så fin var min bäbis :D <33333





Sjukdomen kom och de blev bara skrittandes dagarna långa :(



Hon blev sämre :( och ingen kunde göra nått:..

Alla försökte och hon var hur pigg som helst... Ingen fattade nått men de var de bästa sättet.. Men vi syns nu galopperar du på de gröna, eviga  ängarna i trappalanda...Inget kan stoppa dig de vet du du är mitt allt :D <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0