16 juli- en kul dag med Lollo

Idag var det till att gå upp tidigt. Lollo och hennes mamma kom och hämtade mig vid 9 tiden och då åkte vi vidare till lövhult.
 När vi var framme skulle vi gå och hämta två hästar Nicias och Palet-z. Som varnligt när man är trött och har världens dåligaste kondis så står hästarna längst bort i den 300000 mil långa hagarn:P
Vi gjorde i årdning de och tog en lång och härlig runda i skogen.. Det var jätte kul..

Efter det åkte vi hem till mig och skulle äta..
Det dröjde pga att min pappa är så seg och att han hjälpte min syster.. Men till slut kom vi till stallet (persö).
 Där tog vi in Heman och Sessan.. Vi gjorde i årdning de ooch red ut i skogen där kan man kalla formel 1 det gick fått som jag vet inte vad och kul var det:P När vi var på väg tillbaka gick vi in till stora hoppebanan och jag satt av och fixade ett hinder till Lollo och så hoppade hon det med Heman de var jätte fina tillsamamns.. Och Lollo red han jätte bra :D


Tack för en jätte kulig dag  :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0