15 juli

Idag har det varit en dag med mycket på. Det började med att jag gick upp som varnligt. Åkte till stallet och fodrade alla hästarna.
Åkte hem och gjorde mig iårdning för vidare förd till jönköping.  Väl där gick vi in på Ikea och köpte en väldigt fin hylla till Lovisas nya rum.
Efter det åkte vi till Mc donald's och alla tog + meny för att få glas :P:P.. Det var mumma..
Efter det åkte vi till Hult utanför tranås, där min kusin bor.. Där lastade vi en massa ved för att kunna värma oss under sommaren :P::P:P:P:P Haha Medans pappa stog och slängde i så gick jag och Lovisa ner till hagen där det var en massa KOSSOR :P... Den ända som kom fram var en tjur, han åt ur min hand... Jag skulle klia han i huvudet och då fick han damp och typ tog fart och skulle stånga mig...Hehe det var jätte skojj.

Vi åkte hem och klockan blev mycket.. Jag fick lite smått panik för jag var tvungen att åka och rida.
Så jag och mamma tog svängen till stallet... Där Heman stog och bara väntade på mig <3<3<3333
Jag red och det gick inte så bra både hästen och jag var trötta.. Mamma skrittade av och de var jätte söta tillsammans..
kl var kvart i 11 när vi åkte hem :P
Nu är jag super trött och en rolig dag väntar imon med LOLLO <333.. Det får ni höra mer om imon ;)

                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0