10 augusti - ekenästävlingar

Hopp idag har amn tävlat Sessan :D
Jag gjorde henne i årdning och red fram de var en pigg och glad polle :D
Väl inne på framridningen såå de första hindrerna gick mindre bra vi hoppade av lite konstigt men de gick bra tillslut ;)
Väl inne på banan hade ja Emellie före mig hon trillade av och sekundrarna tickade iväg . Mamma och gudrun skrek att ja var tvungen att röra på henne .. Jag började galoppera skulle göra en halt och skritta lite.. De gick inte så bra hon trippade och travade på stället.. Snacka om Laddad HÄST:P

Statsingnalen kom och jag började rida.. Första hindret bra hon var het som as och de gick fort:P Andra tredje fjärde hindret gick jätte bra när vi kom till femte så var ohn i rejält jag blev lite så dära OHHNO hon rev men de gjorde hon inte :D Jag red och omhoppningen kom jag red fortare och fortare svängde som en ponny och de gav resultat de blev en välförkännt andra plats och ett snabbt ärevarv:P  :D e så glad me dagen och Sessan var bäst :D

Hästen e helt underbar <33333




De var ju inte meningen att jag skulle tävlat Sessan från böjan, meningen var ju Heman.
Jag gick in första klassen vägrade han ut sig på 4:an och andra klassen en gång på första hindret och två gånger på andra.. Vi stämmer itne riktigt tillsammans än och träningarna har itne gått så bra han värkar ha fått mig ur balans.. Heman hoppas de går bättre nu vi avaktar lite med tävlingar med dig..  <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0